مشارکت در ساخت در تبریز - دفتر معماری اپیک تبریز | 36697196-041✔️

مشارکت در ساخت در تبریز

احتمالاً این روزها می‌شنوید که همسایه یا فامیل، ملک شخصی‌شان را کوبیده‌اند و یک ساختمان چندطبقه به‌جای آن ساخته‌اند. تعجبی ندارد آن‌ها بهترین تصمیم را گرفته‌اند. مشارکت در ساخت انتخابی است که آن‌ها برای داشتن مسکنی با رفاه بیشتر، زیباتر و امن‌تر انتخاب کردند. به قولی می‌گویند مشارکت در ساخت یک فعالیت دو سر سود است. به‌عبارت‌دیگر علاوه بر تأمین مسکن مناسب حال خانواده، منفعت مالی نیز به همراه دارد.

آیا صاحب یک‌خانه کلنگی هستید؟ آیا خانه شما قدیمی شده است و هرروز نیاز به تعمیرات دارد؟ آیا از پرداخت هزینه‌های تأسیساتی و تعمیراتی برای خانه قدیمی‌تان خسته شده‌اید؟ آیا در زمان بارندگی زیاد، نگران ریزش سقف و یا ترک خوردن دیوارها هستید؟ آیا قصد تغییر منزلتان رادارید ولی سرمایه کافی را ندارید؟ و… اگر از افرادی هستید که یکی از سؤال‌های بالا و یا سؤال‌های مشابه آن برای شما صدق می‌کنند، بهترین راه‌حل پیشنهادی مشارکت در ساخت است.

مشارکت در ساخت چیست؟

همان‌طور که از اسم فعالیت مشخصات یک توافق دوطرفه است که طرفین با خود آورده‌ای دارند و به نسبت آنچه به میان می‌گذارند در سود شریک می‌شوند. به‌بیان‌دیگر یکی از طرفین صاحب‌ملک کلنگی یا قدیمی است که سرمایه کافی برای ساخت را ندارد و طرف دیگر، سازنده متخصص و فنی است که علاوه بر تجربه و توانایی‌های ساخت با خود سرمایه‌ای را به همراه دارد. این فعالیت به‌صورت قانونی و با عقد قرارداد صورت می‌گیرد.

ضرورت انجام مشارکت در ساخت:

مشارکت در ساخت همانند دیگر مسائل مربوط به ساختمان علت و معلول‌هایی دارد که ما سعی داریم به مهم‌ترین آن‌ها اشاره‌کنیم.

۱- مستحکم سازی بنا:

اولین و مهم‌ترین ضرورت انجام مشارکت، بازسازی بافت فرسوده شهری است. معمولاً خانه‌های کلنگی که عمر بالای  ۲۵ سال دارند در برابر نیروهای زلزله مقاومت خوبی ندارند و احتمال خطر برای آن‌ها بیشتر است. همان‌طور که میدانید که ایران بر روی کمربند زلزله قرارگرفته پس اصلی‌ترین کار سازنده‌ها حفظ ایمنی ساختمان است که باعث می‌شود ساکنان در ساختمان احساس امنیت جانی داشته باشند.

۲- حفظ ایمنی ساختمان

مستحکم سازی بنا دلیل اصلی مشارکت در ساخت است.

۳- زیبایی خانه:

انسان زیباست و به دنبال زیبایی می‌گردد به همین دلیل دوست دارد در خانه‌ای زیبا زندگی کنند و زیبایی ساختمانش چشم‌نواز باشد.

۴- رشد سرمایه و ارزش ملک:

صاحبان ملک کلنگی که قصد تغییر ساختمان دارند به‌ناچار مجبور هستند که ساختمانش آن را فقط به قیمت زمین خام بفروشند زیرا بنا ارزش ندارد. از طرف دیگر برای خرید مسکن جدید باید قیمت زمین و قیمت ساختمان را باهم پرداخت کنند و این یعنی ضرر دوطرفه؛ اما اگر صاحب‌ملک با سازنده‌ای مناسب مشارکت در ساخت انجام دهد می‌تواند به‌جای یک واحد از چند واحد بهره‌مند شود.

۵- استفاده از امکانات و فناوری روز

۶- کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری ساختمان و مصرف انرژی

نتیجه گیری

دفتر معماری اپیک با سال ها تجربه در زمینه مشارکت در ساخت و اجرای ساختمان های مختلف آمادگی داشته تا کلیه نگرانی های مالکین محترم را مرتفع ساخته و طی یک برنامه زمانبندی و مطابق اصول و ضوابط شهری و با استفاده از متریال استاندارد ساختمانی کلیه مراحل ساخت از خاکبرداری تا تکمیل بنا را به عهده داشته باشد. در پروسه مشارکت در ساخت دفتر معماری اپیک تهیه کلیه نقشه های طراحی معماری ، نقشه های طراحی سازه و نقشه های طراحی تاسیسات برقی و مکانیکی به همراه فراهم نمودن و راه اندازی کلیه تاسیسات مکانیکی شامل کلیه تجهیزات مربوط به موتورخانه ساختمان ، استخر و به طور کلی کلیه خدمات ساختمانی از صفر تا صد را بر عهده خواهد داشت.

برای دریافت اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان، بازدید و مشاوره در خصوص طرح های اجرا شده توسط دفتر معماری اپیک و یا اجرای بازسازی و طراحی دکوراسیون منزل یا طراحی نما آپارتمان خود، با مشاورین شرکت معماری اپیک به شماره ۰۹۱۲۰۷۳۹۲۶۴ تماس حاصل فرمایید

دفتر معماری اپیک، طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس دکوراسیون و ساختمانی، با استوار کردن اصول راهبردی خود بر مبنای صداقت، تاکید بر کیفیت، نوآوری و ارائه مطلوب ترین خدمات و با بهرمندی از تیم های مهندسی توانمند و کارآمد و طراحان خلاق تلاش می نماید رضایت مشتریان خود را جلب و به آنان زندگی ،کار و تفریح در محیطی بدون دغدغه های روز مره، امن و زیبا را هدیه نماید.

مابرآنیم تا با تلاش برنامه ریزی شده، به انتخاب اول تمام کسانی که در زندگی در پی مطلوب ترین ها می باشند، از طریق تولید ساختمان های با کیفیت و فراتر از انتظار تبدیل شویم. فلسه وجودی گروه معماری اپیک تولید ساختمانهای ایمن، زیبا و آرامش بخش با بالاترین استانداردهای جهانی و با استفاده از تکنولوژی های نوین دنیا برای زندگی، کار و تفریح می باشد.